Με τις τιμές του πετρελαίου να κατρακυλούν διεθνώς ήδη έχουμε δει μειώσεις στα πρατήρια, αλλά αυτές δεν αρκούν. Θα έπρεπε να είναι ακόμη μεγαλύτερες όμως στη χώρα μας ούτε το 40% δεν εξαρτάται από την αγορά καθώς ένα ποσοστό άνω του 60% είναι φόροι.Οι φόροι παραμένουν υψηλοί και έτσι οι Έλληνες καταναλωτές πληρώνουν την τρίτη ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη.Η τιμή πώλησης του πετρελαίου διεθνώς έπεσε από τα 107 δολάρια, όταν η τιμή της βενζίνης στα ελληνικά πρατήρια ξεπερνούσε το 1,87, στα 45 και πλέον οι τιμές στα πρατήρια είναι κοντά στο 1,40.Η τιμή αυτή όμως θα έπρεπε να είναι κατά πολύ χαμηλότερη. Ωστόσο με φόρους και τέλη στο 67,3% της τιμής η μείωση είναι δύσκολη. Αν σε αυτό προσθέσει κανείς και το γεγονός ότι οι έλεγχοι στα πρατήρια δεν επαρκούν με αποτέλεσμα να υπάρχουν διακυμάνσεις τότε η κατάσταση γίνεται ακόμη χειρότερη.Με βάση αυτά τα στοιχεία η χώρα μας είναι λίγο πίσω από την Ιταλία και την Ολλανδία στην τιμή της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης, ενώ υπάρχουν χώρες όπως η Εσθονία και η Λετονία με την τιμή του λίτρου κοντά στο 1 ευρώ.

Custom [strong]Sidebar[/strong]

Aenean convallis sapien nulla, et pretium dui luctus sed. Suspendisse lobortis est nibh, vel viverra libero lobortis sit amet. Vivamus pharetra pulvinar leo ut commodo. Maecenas dictum magna id risus fringilla, et ornare lorem consequat. Sed neque lorem, cursus in odio vitae, varius lobortis tortor. Maecenas sit amet orci leo. Vivamus nec sapien non nisi commodo aliquet. Nulla non dictum odio, vitae iaculis libero. Nulla eget pellentesque urna. Nullam scelerisque eros leo, quis sagittis dui suscipit sed. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Pellentesque eleifend dolor quis feugiat porta. Morbi et nulla hendrerit, tincidunt libero in, molestie nibh.
Previous Story

Με ποιο ποσοστό ένα κόμμα σχηματίζει αυτοδύναμη κυβέρνηση – ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ

Next Story

Χώρισαν Οικονομόπουλος-Κάβουρα

Latest from ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Go toTop